SWITCHPOINT NV/SA CASE STUDY:New Wave Group. (NL)

30 april 2018

Blog

Welcome to the SWITCHPOINT NV/SA Blog. We're here to keep you up-to-date with all the latest happenings around our company, the people, solutions and technology.

‘De service van SWITCHPOINT NV/SA is ongeëvenaard’

CLICK HERE to download EN version of this case study.
CLIQUEZ ICI pour telecharger la version FR du case study.

Gerealiseerde IT-infraprojecten:

  • Internationaal firewall project
  • Endpoint security solution
  • Enterprise backup fabric solution
  • Integratie van converged DC infrastructure
  • Vernieuwing internationale firewall-omgeving
  • Enterprise email archiving solution
  • Integratie van een data audit & protection oplossing voor GDPR

Intro:
De vloedgolf aan veranderingen in de bedrijfswereld voor blijven, magazijnen automatiseren en de beveiliging verzekeren. Dat zijn de grootste IT-uitdagingen van New Wave Group. Gelukkig voelt IT Infrastructure Manager David Brouwers zich gesteund door IT-partner SWITCHPOINT. “De service die zij bieden is fenomenaal.”

Over New Wave Group:
New Wave Group is is een van oorsprong Zweeds bedrijf dat de afgelopen 25 jaar wereldwijd een forse groei kende door verschillende overnames. De internationale, beursgenoteerde onderneming is actief in de B2B- en retailmarkt. New Wave Group koopt, ontwerpt en ontwikkelt producten en merken in drie segmenten: promo, sport & vrije tijd en geschenken & woningdecoratie. Wereldwijd stellen 43 vestigingen 2.500 mensen te werk. De 36-koppige IT-afdeling telt drie teams: infrastructure, digital sales en applications & service. Bij het infrastructuur- en servicedeskteam werken 17 mensen, geografisch verspreid over Zweden, Nederland, België en China. Dat team beheert het netwerk van 45 vestigingen in Europa en negen sites in Azië, samen goed voor 200 servers en 1.300 werkstations.

Uitdaging:
Toen de relatie met een eerdere IT-partner in 2012 spaak liep, ging Brouwers op zoek naar een partij met kennis van zaken die een gedegen service kon verlenen. “Sinds 2008 werd het begrip ‘Serviceverlening’ in de IT alsmaar verder uitgehold. De crisis verplichtte partijen om te besparen en we merkten dat de dienstverlening minder goed werd. Sommige bedrijven nemen tegenwoordig niet eens meer de moeite om zich te verdiepen in de omgeving van de klant...

KLIK HIER om de volledige NL case study te downloaden.
 

  • CASES
  • Posted on 30/04/2018